Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

duminică, 1 martie 2009

Vinovata ....sau ...NU.

Stau si ma intreb "vazând" indiferenta celor din jurul meu daca nu EU sunt vinovata ca am locuit intr-o casa nationalizata ( de statul ROMAN) primita in mod legal si apoi retrocedata ( de acelas stat ROMAN)......
Ma mai intreb "vazând" indiferenta massmediei scrise si audiovizuale fata de situatiile altor mii de ROMANI care sunt ARUNCATI in strada prin ( retrocedari legale) fara a li se oferii o solutie locativa viabila, daca NU ascund tacit aceste fapte "legale" ale autoritatilor statului.....
Ma mai intreb daca justitia din ROMANIA apara dreptatea tuturor cetatenilor ROMANIEI atunci cind prin solutia de a NU OBLIGA proprietarul care ma evacuat sa-mi plateasca investitiile facute pentru intretinerea locuintei unde am stat 17 ani,ramânând cum zice românu' f***t si cu bani luati !!
In final sunt VINOVATA sau NU ??????

Niciun comentariu: