Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

duminică, 8 martie 2009

Va rog un sfat....

Nu stiu ce sa mai intreprind pentru a determina "autoritatile" sa-mi repartizeze o locuinta in conformitate cu toate prevederile legale...........mai am 2 luni pina voi fi nevoita sa-mi schimb si actuala locuinta, in care abia daca ma pot orienta fara a ma lovii de obstacole dupa 1 an de locuit aici......Astept cu interes eventualele sfaturi......cu multumiri.

Un comentariu:

Lilick Auftakt spunea...

La multi ani de 8 martie, Beatris! Iti raspunsesem si la mine pe blog dar reiau si aici. Zilele trecte m-am intlnit cu o doamna care era in situtia ta. Tot din sectorul 1. Pentru ca ramasese fara casa se mutase cam de doi ani la sora ei in Sinaia. Insa zilele trecute venise in Bucuresti pentru ca a primit o scisoare sa se prezinte pentru a-i fi repartizata o garsoniera pe undeva in Giulesti. Nici nu mai spera. M-am gandit atunci la tine cu speranta ca poate esti aproape de momentul in care vei primi si tu o astfel de veste buna. Sper din tot sufletul! Dumnezeu sa te ajute! :)