Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

joi, 26 martie 2009

Am ajuns "BOSCHETARI"

Cu speranta ca vom primi o locuinta decenta (s-ar putea anul acesta)....am inceput impreuna cu sotul meu sa facem planuri de a achizitiona mobilier,aparate electrocasnice......cele vechi au fost distruse la evacuare. Dupa calcule am decis sa obtinem un credit pt.achizitie dar stupoare....la banca am fost refuzati (poate pe buna dreptate),NU din cauza veniturilor ci ca suntem in imposibilitatea de a prezenta o factura de utilitati care sa fie emisa pe adresa din cartea de identitate ( posedam CI provizorie fara dovada domiciliu).....si iata cum dintr-o familie de cetateni onesti platitori de taxe si impozite am ajuns BOSCHETARI datorita incapacitatii si indiferentei guvernantilor !!!!! Cât trebuie sa mai induram aceasta bataie de joc ?? ROMÂNI TREZITIVĂ !!!!

2 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Da, o problema urata. Nici macar abonament la mobil nu puteti sa faceti.

Lilick Auftakt spunea...

Draga @Beatris

Alatura-te celor care promoveaza aceasta idee! Eu am trimis deja sms. Amanunte la Lucia Verona pe blog:
http://luciaverona.blogspot.com/2009/04/celor-care-inteleg.html