Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

luni, 23 februarie 2009

Schimbari.......

La Primaria sect 1......A inceput actiunea de achizitionare de locuinte,destinate "special" celor evacuati din locuinte retrocedate dar tot o data Consiliul Local a schimbat, din mers, puncte din lista cu criteriile de acordare a acestora. Eu personal eram pe locul 320 si NU cred ca voi obtine o locuinta curând atât timp cât pe lista sunt si " alte categorii" si "salariatii primariei" care apar pe lista de Prioritati conform criteriilor de atribuire aprobate prin HCL sect.1 nr.285/28.08.2008 modificata prin HCL sect.1 nr.29/2009. Daca va aflati in situatia mea va rog s-o postati aici si unindu-ne poate ne vom face auziti de cei alesi de noi care au OBLIGATIA sa rezolve situatile noastre locative!!!!

3 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Inteleg ca si cei care lucreaza in primarie trebuie sa primeasca case. Legal. Dar dumneavoastra si cei ca dumneavoastra trebuie sa fie prioritate absoluta. Sunteti singura cu probleme de vedere in familie?

beatris spunea...

@Lilick, corect,trebuie sa primeasca case "LEGAL" dar am curaj sa fac pariu ca pe primela locuri sunt salariati din primarie,cind am primit in 2007 HRUBA din str.Roma nr.16 (vezi aici: http://www.youtube.com/watch?v=l7ze861YpWc )am fost la pozitia 23 in PV de repartizare si din curiozitate am intrebat ce locuinte si cui s-au repartizat pina la pozitia 23......raspunsul OFICIAL (semnat si de Dl.Chiliman)a fost ca sunt date secrete si NU imi pot fi comunicate...sic.. de parca acele locuinte erau din bani privati,nu din bani publici.....Am schimbat 4 locuinte din 2007 si imi este f.greu sa ma adaptez pt.a ma orienta in spatiu,am capul plin de cucuie,dar asta este alta problema.Norocul meu este ca sotul si fiul meu sunt sanatosi si ma ajuta in toate cele......

Lilick Auftakt spunea...

@Beatris

Cunosc problemele nevazatorilor deoarece acum mai multi ani am facut terapie prin muzica cu copii nevazatori. Va inteleg bine.