Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

marți, 20 ianuarie 2009

A mai trecut un an !!

A mai trecut un an si pot sa spun ca sunt DEZAMAGITA de atitudinea semenilor mei ROMÂNI în primul rând,apoi de autoritățile statului, care în acest timp nici măcar nu au avut curiozitatea sa afle situatia mea și a altor mii de ROMÂNI care au ajuns pe drumuri din cauza proastei gestionări a acestei situatie cu bună știință a guvernanților după 1989. Dacă eram o persoană normală din punct de vedere fizic (sunt OARBĂ) puteam să muncesc și pot plătii o chirie până la rezolvarea situației mele locative. Am dosarul pentru locuintă la primăria sect.1 din anul 2004, am fost evacuata din locuința retrocedată în 2007, în anul 2008, după alegerile locale, au fost făcute public criteriile pentru repartizarea locuintelor și cu surprindere am "văzut" că pentru persoanele cu handicap se acordă 2 puncte în plus iar pentru salariații primariei se acorda 8 puncte....sic !! Dacă vreți să vedeți cum sunt tratați cetățenii ROMÂNIEI rog dați un click aici http://www.youtube.com/watch?v=l7ze861YpWc

Niciun comentariu: