Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

joi, 21 ianuarie 2010

Uraaa, pe 27 ian se hotareste soarta noastra in Sedinta Consiliul General

Azi am aflat ca pe 27 ian 2010 se hotaraste soarta noastra a celor ARUNCATI din casele nationalizate in Sedinta Consiliului General al Municipiului Bucuresti, vezi postarea de aicihttp://www.chiliman.ro/Blog/andreichiliman/art/603/Povestea-autentică-a-lui-Giani-la-şedinţa-consiliului-Capitalei.html#comments
Daca cei in situatia mea trec pe aici , pe blog :), poate ne organizam si mergem la sedinta sus mentionata, imbracati in violet ca tot se poarta.....

7 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

@Beatris, sa va duceti in violet. Se spune ca e culoarea puterii. Au purtat-o regii, si chiar Iisus Hristos. Va va da si voua putere. Bafta si sa ne anuntati rezultatele.

beatris spunea...

Asa vom merge Lil...!!

Lilick Auftakt spunea...

Buna! Joi, pe 28, organizam un apel simultan pe bloguri: http://nobasescuday.blogspot.com/2010/01/28-ianuarie-joi-apel-simultan-pentru-no.html

beatris spunea...

@ Lilick
Vom fi prezenti si noi !!

Lilick Auftakt spunea...

Ce ati facut ieri?

beatris spunea...

@ Lilick
Nu am putut sa ajung la sedinta, am capatat o gripa ( sper sa nu fie porcina :))....imi pare rau dar luni l-am interpelat pe post la radio Bucuresti 98,3 FM pe primarele Oprescu care m-a invitat la cabinetul domniei sale cu acte doveditoare pentru a cerceta cazul si a gasii o rezolvare.....acum asteptam...iar...

Lilick Auftakt spunea...

@Beatris

Multa sanatate!