Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Leapsa de la Lilick, ce am învaţat în 2009 ?!

Multumesc pt.leapsa Lil !!!In 2009 am mai invatat ca in Romania politicienii,indiferent de culoarea politica, sufera inca si nu cred ca se vor vindeca curind de boala ignorantei,am postat situatia mea pe blogurile politicienilor fara nici macar un raspuna dela unii iar de la altii am primit raspunsuri de campanie electorala, am expediat scrisori deschise prin intrmediul presei,care nici macar nu mi le-au publicat, cind Fenechiu a scris o scrisoare deschisa toata presa sa napustit s-o publice si incep sa cred ceea ce imi raspunde un cetatean la o postare aici: http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/fenechiu-comic-sau-cam-disperat-23883.html "Draga Beatris,probabil calcul politic cinic comform caruia beneficiile de imagine castigate prin solutionarea cazului domniei voastre nu ar fi in masura sa justifice risipa de “omenie “de care se suspecteaza ca ar da dovada factorii politici invocati de domnia voastra.Cu mare regret o spun,nu ma surprind.Sa le fie rusine,si sa nu se mire ca-i dispretuim ci sa se intrebe de ce o facem!" Asta am invatat in anul electoral 2009.....:)

Niciun comentariu: