Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

miercuri, 16 decembrie 2009

Altă bătaie de joc !!!

Din luna octombrie m-am mutat şi cf. unei Hotărâri de Consiliu Local sector 1 Primaria plăteşte o parte din chiria pe care o plătesc cei aruncaţi în stradă din locuinţe retrocedate.......am depus dosarul cu documentaţia cerută în luna noembrie (pt. o adeverinţă de la administraţia financiară am aşteptat 20 de zile) iar azi am primit un telefon prin care mi se comunica ca NU voi primii ajutorul decât pentru luna decembrie din dispoziţia Primarului Andrei Chiliman pentru ca aşa a hotărât domnia sa, o fi legal nu o fi legal, trebuie să suport încă o umilinţă din partea celor care ar trebuii să-mi rezolve problema locativă.....şi mai ales că persoanele cu dizabilităţi sunt protejate prin Constituţia României !!

Niciun comentariu: