Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

sâmbătă, 8 august 2009

O fi cenzura, o fi "rusine"........

Ieri am "văzut" pe blogul dlui. ex prim ministru năstase cum ca abia acum a aflat ca jumătate dintre români nu au canalizare.....am postat şi eu următoarele:
Aoleu dl.nastase doar acu ati aflat ca juma dintre romani nu au canalizare, atunci ar trebuii sa va fie rusinnica si sa va ascundeti in munti….sunt romani, care sunt aruncati in strada din case retrocedate….sunt romani care mor in spitale…..si exemplele pot continua dar nu vreau sa plictisesc onoratii comentatori…..in fotbal este un slogan: lasa-ne lasa-ne……adriane dute in muntii ……..cu toti politicienii de teapa ta……..ma felicit ca sunt oarba si nu va vad figura plina de aroganta…
Ce credeti, a apărut postul?? Vă răspund eu NU.......oare am deranjat pe dl.ex PM....sau o fi greşală IT....

Niciun comentariu: