Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

vineri, 14 august 2009

Am revenit....

Azi au revenit acasa " ochii " mei dupa o lipsa de 5 zile, a inceput sa-mi citeasca posta electronica si apoi am mers pe blogul de primar al dlui. Chiliman sa vedem daca am primit raspuns la ultima postare dar nimic.....acest domn primar, care a fost ales de noi cetatenii sect.1 sa ne reprezinte interesele si sa administreze treburile gospodaresti ale sectorului, nu imi cenzureaza postarile dar pur si simplu ma IGNORA.....prin a nu imi raspunde concret la intrebarea mea fireasca: Cind voi primi locuinta dupa ce am fost aruncata in strada din locuinta retrocedata.....Incep sa ma gindesc cu seriozitate ca de luna viitoare sa incep sa protestez prin greva foamei si refuz de a-mi mai injecta doza zilnica de insulina. Voi ce credeti, o sa pot atrage atentia sau la nesimtirea autoritatilor noastre demersul meu nu va avea nici un rezultat????

6 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Eu zic ca nu trebuie sa-ti faci si mai rau. Ce? Sufera ei? Tot tu...

beatris spunea...

Asa este NU sufera ei, dar eu de ce trebuie sa sufar ca nu am unde sa stau linistita ma chinui pe la rude si prieteni de parca ar fi vina mea, iar acest primar chiliman pur si simplu ma ignora sau ii este sila de mine sa-mi raspunda.....si pina la urma ce crezi ca mai am de pierdut, am diabet insulinodependent,sunt oarba si traiesc cam degeaba.....macar asa poate ma aude cineva !!!

Lilick Auftakt spunea...

Cred ca nu are ce sa iti raspunda. Nu stie ce...

beatris spunea...

Trebuie sa-ti reamintesc ca dl.chiliman nu este portar sau paznic la primarie:))

Anonim spunea...

Buna Beatris!Urmaresc cu consecventa blogul tau cu speranta ca intr-o zi voi citi un comentariu fericit !
Dar din pacate traim in Romania unde nimeni nu respecta legea!!!
De 6 ani sunt in aceeasi situatie ca tine,ma chinuiesc pe unde pot impreuna cu familia mea,sunt pe aceeasi lista cu tine dar din pacate fara solutionare la fel ca tine!De un an de zile am semnat o petitie care vine in sprijinul persoanelor evacuate din casele retrocedate .Din pacate are prea putine semnaturi pentru a putea fi trimisa catre Presedentie,Guvern,Parlament si alte institutii abilitate in rezolvarea problemei locuintelor sociale!
Iti trimit linkul:http://www.petitieonline.ro/petitie/pdf/locuinte_sociale_pentru_familiile_evacuate_din_case_nationalizate-p32230038.pdf
poate impreuna ii vom mobiliza pe totzi in aceeasi situatie ca noi.
Incearca sa o semnezi si sa o trimiti la cat mai multe persoane si sa stringem cele 100.000 de semnaturi pentru a schimba ceva pentru tinerii Romaniei precum si pentru persoanele care nu mai au speranta de viata si de o casa in tara unde s-au nascut!
Trebuioe sa ne mobiliza daca vrem sa obtinem o lege in sprijinul persoanelor evacuate si a celor fara posibilitati de cumparare a anei locuinte!
DUMNEZEU SA NE AJUTE!

Anonim spunea...

http://www.petitieonline.ro/petitie/pdf/locuinte_sociale_pentru_familiile_evacuate_din_case_nationalizate-p32230038.pdf