Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

marți, 25 august 2009

Am fost la Primarie...

Azi am fost la Primarie pentru a mai improspata dosarul pt locuinta cu noi adeverinte de venit ale membrilor familiei mele ( sotul si fiul ) si din vorba in vorba cu doamna care prelua actele am aflat ca s-ar "putea" ca pina la 30 septembrie sa primesc locuinta mult asteptata......NU stiu ce sa mai cred dar NU renunt la proteste asta si datorita faptului ca NU primesc un rapuns "oficial" din partea dlui Chiliman pe blogul acestuia unde imi sunt pur si simplu ignorate intrebarile pe aceasta tema !!
Domnului Anonim ii spun ca am sa semnez petitia online dar daca a strins doar 17 semnaturi intr-un an o sa ii trebuiasca 5882 de ani sa adune 100.000 ......la ignoranta semenilor nostri !!

5 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Eu cred ca e o veste buna.. :)

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Sa dea Dumnezeu sa primesti casa!
Oricum, in cadrul PRM se va reinfiinta asociatia chiriasilor din casele nationalizate. O nedreptate nu se poate repara cu o alta nedreptate asta e clar.

beatris spunea...

@ ruxi
Pai aveti grije cine va conduce asociatia....ca a mai fost o jigodie,plesca parca il chema,a ajuns deputat si nu la puscarie unde ii era locul.....:)

Anonim spunea...

As vrea sa cred ca vei primi locuinta!?Am fost si eu la primarie in urma ta ,problema mea e mai veche ,am si eu in familie persoane cu handicap dar in primul rand trebuie sa te inscrii la inceputul lunii septembrie in audienta .Probabil ca va fi un joc politic si ca vei primi locuinta in functie de vot si asta nu acum,dupa votare daca-i mai intereseaza!Jocul locuintelor sociale il face Vicele!
Tu nu ai scris cui trebuia si astepti un raspuns de la cine nu are aceste sarcini ci altele mult mai importante!Adreseaza-te vicelui si vezi ce raspuns iti da (sau daca iti da!?).Cu compasiune,o familie aflata in aceeasi mocirla care inca mai spera ca cineva o va salva!!!

beatris spunea...

@ anonim
din mai 2007 de cind am fost aruncata in strada am fost peste tot si la primarul Chiliman si la cei 2 vice, Bazgan si Tudorache dar degeaba....din " MILA " in noiembrie 2007 am fost rezolvata....vezi aici : http://www.youtube.com/watch?v=l7ze861YpWc
Asa ca unde te ai duce si daca esti neica nimeni asa patesti....