Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

sâmbătă, 24 iulie 2010

Un mic sondaj :)

În urma numărului "mare" de comenturi la ultima postare :)......mi-am pus întrebarea dacă acest blog trebuie să mai stea online sau să-l desfinţez......poate că problema celor evacuaţi din locuinţe retrocedate a fost rezolvată de actuala guvernare şi blogul nu îşi mai are rostul de a fi activ, de aceea vă rog să răspundeţi la întrebarea mea.
PS. Mulţumesc celor care sau bucurat pentru mine !!!

2 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Pe mine nu trebuie sa ma mai.. sondezi. :)) Dar Beatris, scrie si pe alte teme, scrie mai des.

beatris spunea...

@Lilick....ha ha,nu pentru tine era sondajul meu....mai rau este ca nu eu scriu fizic ci sotul meu...iar el este mai mult plecat....dar promit ca vom aparea mai des cu posturi..trebuie sa ne linistim dupa mutarea in noua locuinta,mai sunt unele mici lucruri de pus la punct....contor de gaze,electric....:))