Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

luni, 15 martie 2010

Radio ŞANŢ...

Am auzit azi la coadă la caseria unde primesc ajutorul pt. plata chiriei câteva zvonuri cu privire la data când vom primii locuinţă, ba că s-ar începe repartizarea locuinţelor după paşte, ba că la sfârşitul anului......Am crezut că după 20 de ani a mai dispărut din secretomania manifestată de autorităţi dar m-am înşelat....chiar NU vor cei de la Primăria sectorului 1 să ne spună şi nouă o dată aproximativă când se vor repartiza locuinţele dacă tot programul este social şi din bani publici.....au apărut listele de priorităţi dar numai la sediul Primăriei ( lângă aeroportul Băneasa) de parcă internetul nu a ajuns şi la noi....am întrebat când vor apare şi pe situl Primariei şi mi sa răspuns că nu vor fi puse pe site datorită faptului că, ţineţi-vă bine, nu toţi cei interesaţi au acces la internet.....:)) Care credeţi că sunt adevăratele motive ale acestei secretomanii ??

Niciun comentariu: