Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

marți, 1 septembrie 2009

Domnului Anonim

Am semnat petitia online dar dupa cum spuneam si in postul meu anterior trebuie sa treaca mii de ani pentru cele 100.000 de semnaturi......crezi ca merita efortul??? Daca eram sexibraileanca, nikita sau ciumacii poate eram si noi popularizati in media........cazul nostru neproducind rating media nu va putea ajunge la semenii nostri care ar putea lua totusi o pozitie, asa ca.....la multe mii de ani :)
PS. Saptamina trecuta pe mail am primit o intrebare de la un jurnalist de la EVZ daca sunt de acord sa dau un interviu pe marginea cazului meu, am fost de acord, am schimbat date de contact si totul a ramas ca in tren.......o fi mai important scandalul cu tiganii de la caracal....sau mai stiu eu ce viol......am sa va tin la curent cu interviul, daca va mai avea loc !!

Niciun comentariu: