Aşa sunt trataţi cetăţenii ROMÂNIEI de către aleşii lor !!

Vrem RESPECT

vineri, 29 mai 2009

"Aniversare"

Azi se împlinesc 2 ani de la punerea în aplicare a sentinţei de evacuare emise de brava şi "dreapta" justiţie din ROMÂNIA !! În aceşti 2 ani cei OBLIGAŢI de legislaţia din ROMÂNIA nu au putut sau nu au dorit să-mi rezolve situaţia locativă....la audienţele de la primăria PNL-istă, PDL-istă a sect.1 NU am fost niciodată refuzată....o să primiţi locuinţă cind vom avea şi cum NU avem.....e mai putin probabil să-o primiţi rapid.....În august 2008 sa emis o hotărâre de Consiliu Local al PS1 nr.285 prin care se aprobă cumpărarea de locuinţe de pe piaţa liberă având prioritate cei evacuaţi din locuinţe retrocedate......s-au întocmit şi lista de punctaj care mie mi se pare a fi nedreaptă ( 3 puncte pt. o persoană cu dizabilităti, 8 puncte pt. salariaţii primăriei), între timp s-au repartizat locuinţe dar eu fiind la poziţia 320 nu am primit.......acum am ajuns la poz.210......în acest timp am schimbat 3 locuinţe fiindu-mi foarte greu să mă adaptez la deplasarea în spaţiu ( sunt OARBĂ )..........am ajuns la limita suportabilităţii şi NU ştiu cât mai pot rezista la această situaţie .

Niciun comentariu: